Mingil põhjusel sõidavad Mercedesega alati pahad poisid. Kuid sellele vaatamata jäi mulle meelde, kuidas esinduslikud sedaanid sõeluvad läbi linna, tehes ohtlikke trikke. Nahkkindaid kandev karm peategelane nautis sellest iga hetke. Kurat, see oli tõesti hea film!

Erinevalt Jason Stathamist, kes rohkem kui 20 aastat hiljem mängib täpselt sama tegelast, on Maybach muutunud palju rohkem. 40 aastat unustuses veetnud Saksa luksusautode bränd ilmus värske ideeautoga avalikkuse ette uuesti 1997. aastal. Ülesanne oli tähtis – konkureerida Rolls-Royce’iga.

Kuid müük ei olnud hea ja 10 aasta jooksul toodeti umbes 3000 autot. Maybach suri peaaegu uuesti. Kuid Mercedes-Benz ei lasknud oma brändil minna ja alates 2014. aastast toodab Maybach kõige luksuslikumaid S, GLS ja G mudeleid. Need autod on täiesti teisest liigast. Võimelised saama filmikangelasteks.

Minu arvates näeb Maybach S560 just valgena eriti hea välja. Tavaliselt on sellised autod mustad, kuid see valge muudab selle lõputult suure auto graatsiliseks ja peeneks. Imestan, et tundub, et lihtsalt W222 pikkuse suurendamine muudab selle välimust dramaatiliselt.

Kunagi tutvusin W222 lühikese versiooniga ja ausalt öeldes tundub see seestpoolt täiesti teistsugune. Tavaliselt pöörad autos tähelepanu sõitjateruumi materjalide kvaliteedile, kuid sel juhul on võimatu mitte märgata ka selle lõhna – imeline naha lõhn, mida mäletan vanadest Mercedestest. Uus S-klass nii ei lõhna.

Sõites ei ole tunnet, et juhiksid midagi kohmakat – tagatelg roolib kaasa ja seetõttu jääb see limusiin väga manööverdamisvõimeliseks. Vedrustus ja tohutu hulk heliisolatsiooni loovad sõitjateruumis täieliku vaikuse. Elus esimest korda tundsin seda kummalist tunnet, kui ei kuule võimsa V8 heli ja sõidu ajal saab tagumise reisijaga sosistada. Ja kui sa seda teha ei soovi, siis võid nautida muusikat, mis hoolimata auto vanusest kõlab jumalikult.

Loe täispikka lugu ja vaata rohkem pilte tasuta portaalis Accelerista.com nendel sõnadel klikkides.