Alustame üleskutsega: järgmises saates tuleb meile külla kliimaministeeriumi liikuvuse asekantsler Sander Salmu. Kui teil on küsimusi, mida kindlasti esitama peaksime, siis saatke need meile kas artikli lõpus toodud kanalite kaudu või meilidele veli@accelerista.com või indrek@accelerista.com.

Eurominutite rubriigis räägime juhilubadele kehtivate nõuete ühtlustamise kavast Euroopa Liidus - kuidas seda tehakse, tundub väga mõistlik ja tervitatav. Selle raames vaatame natuke ka liiklussurmade statistikat Euroopas ja Eestis.

Kütuseturul on toimunud mitmeid kõikumisi, mis seda põhjustanud on ja kas on lootust olukorra paranemisele? Kust üldse praegu kütus peamiselt Euroopasse jõuab?

Kuna eelmine saade jõudis väga vähe eetris olla, kordame kuulajaküsimust: millist autot ei saanud hispaaniakeelsetel turgudel müüa, sest selle nimi tähendas "pihkurit"? Mis nime see mudel neil turgudel kandma hakkas?

Saate põhiteemaks on Genfi autonäitus, mis pärast nelja-aastast pausi jälle toimub - kuigi tavapärasest väiksemana. Väljas on vaid üheksa suuremat kaubamärki, kuid avalikkuse kõrgendatud autohuvi tõttu esitlevad mitmed tootjad oma mudeleid ka näituselt väljaspool. Mida uut paistab?

Selgunud on ka Euroopa aasta auto 2024, samal ajal tuli maailma vanim autotootja välja ametliku seisukohaga lükata planeeritud mudelivaliku elektrifitseerimist edasi.

Räägime ka BYD lähenemisest Euroopasse autode toomisele, Riviani personalimuudatustest ja kiikame maailma suuremate autofirmade tippjuhtide rahakottidesse. Nädala Eloni rubriigis räägime Cybertrucki väidetavatest roosteprobleemidest ja sellest, kuidas Tesla insener sellele vastas.

Nädala proovisõiduauto on Volkswagen Amarok. Stuudios on autoajakirjanikud Veli V. Rajasaar ja Indrek Jakobson. Saadet saab kuulata allolevas pleieris. Külasta ka saate Facebooki- ja Instagrami-lehte, kus saab meile jätta kuulajakirju ja tagasisidet. Head kuulamist!

1x
1x
  • 0.25
  • 0.5
  • 0.75
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 2
00:00