Hyundai kinnitas, et sisepõlemismootoriga N-autode tootmine Euroopa turule lõpeb veebruariga, et keskenduda nullheitmega sportautode tootmisele ja kehtestada N-divisjon suurepäraste elektriliste sportautode tootjana.

Nii i20 N kui i30 N said pea eranditult kiitust ja tekitasid oma segmendis korraliku tormi, kirjutades end kohe parimate kuumpärade ajalukku.

Head mootorid, suurepärane juhitavus, käsikastid, mõnusad hääled ja konkurentsivõimelised hinnad – mida enamat üks kiire luukpära austaja olekski soovida võinud?

Hyundai sisepõlemismootoriga N-autod on algusest peale kõva konkurentsi pakkunud juba end tõsiselt kehtestanud vanadele olijatele nagu Honda Civic Type RFord Fiesta STRenault Megane RS, Volkswagen Golf GTI jt.

Vahepeal pakutud Kona N kadus mudelivalikust pärast mudeliuuendust, USA turul on saadaval ka Elantra N, mis on sisuliselt sedaanikujuline i30 N. Kõigi eelduste kohaselt jääb viimane seal veel mõneks ajaks müügile.

Kuid iga tore asi saab kord otsa – ning asendub uuega. Käesoleval aastal jõuab ka Eestisse Hyundai Ioniq 5 N, N-divisjoni esimene täiselektriline sportauto. Iga infokild selle auto kohta tundub siiani paljulubav ning tõotab elektrilistele “sõitja autodele” ägedat tulevikku.

i20 N ja i30 N jäävad veel Aasia ja Austraalia turgudel müügile, kuid Euroopa suund on selge – Ioniq 5 N-ile järgneb varsti ka Ioniq 6 N.