Kiirest pankrotist pääsemiseks võeti tarvitusele kõik abinõud. Kavandati 9000 töötaja koondamist üle maailma ning tootmise vähendamist 20% võrra kahes USA peamises tehases, Cantonis ja Smyrnas, mis omakorda tähendab töökohtade vähendamist. Eriti tähelepanuväärse sammuna langetas Nissani tegevjuht Makoto Uchida oma palka 50%, et anda kõigile mõista olukorra tõsidust, kuid oli selge, et kärbetest ei piisa.

Öeldakse, et ajakirjanik on täpselt nii hea, kui on tema viimane lugu. Nissan oli eelmisel kümnendil üks elektriautode pioneere, kuid praegu on kuulsusrikkast minevikust vähe abi – üleilmses mudelivalikus on vaid kaks täiselektrilist autot. Seda on lootusetult vähe olukorras, kus hiina särtsukad on vallutamas kõiki maailma autoturge.