PROOVISÕIT | Volkswagen Polo – suureks kasvanud supermini
Kui Volkswagen sisenes 2013 aastal ralli MM-karusselli, läks edetabeli ülemises otsas igavaks. Neli aastat järjest nopiti parima sõitja ja parima tootja tiitel ning võideti kõigist etappidest üle poolte. Võiduautoks oli viienda põlvkonna Polo ralliversioon.
Möödunud kümnendi keskpaiku toodetud neljanda põlvkonna Polo kimbutasid kvaliteediprobleemid, kuid eelmine, viies, oli vastupidavuse etalon. Loodetavasti pole Volkswagen latti alla lasknud ning vaatame, kuidas kukkus välja täiesti uus, kuues mudelipõlvkond.
Kuuenda põlvkonna Polo on ehitatud Volkswageni uue MQB moodulplatvormi lühemale versioonile. Sama platvormi kasutajaid on VAG kontsernis üha rohkem alates Seat Ibizast ja lõpetades Škoda Kodiaqiga.
Uus Volkswagen Polo meenutab väljast oma suuremat venda Golfi, disain on klassikaline ja väljapeetud. Lisandunud on teravaid aktsente, kuid olulisemgi on tublisti kasvanud laius ning pikem teljevahe, mis teeb uue Polo ühest endisest pearivaalist, Ford Fiestast, oluliselt ruumikamaks. Uus Polo on Euroopa turul saadaval vaid viieukselise luukpärana.