Saksa meedia viitab, et Q6 h-tron kasutab sama MLB platvormi nagu täiselektriline e-tron quattro ideeauto. Selle auto akupakid, mis olid parima raskuskeskme saavutamiseks paigutatud madalale, asendatakse vesinik-kütuseelementidega. Kuigi Audi kõneisik ei laskunud veel auto avalikustamiseni, on kinnitatud, et “uue ajamitehnoloogiaga ideeautot” on planeeritud jaanuaris toimuval autoshowl esitleda.

Audi esitas eelnevalt ka avalduse fraasi “h-tron” kaubamärgina registreerimiseks. On juba teada, et Saksa autotootja otsib võimalust kütuseelemenditehnoloogiat turule tuua ja novembris näidati A7 h-troni. Audi inseneridel on väidetavalt vesinikku kütusena ohtralt usku, kuna seda on tuuleturbiinide abil vett vesinikuks ja hapnikuks “lõhustades” lihtne saada.

accelerista.com

Q6 h-tron on väliselt tõenäoliselt Q6 e-troni sarnane, vaid minimaalsete muutustega välisdisainis. Q6 e-tron tuleb müügile 2018. aastal Tesla Model X rivaalina, makstes praeguse kursiga veidi üle 80 000 euro. Q6 e-troni kolm elektrimootorit toodavad kokku 429 hobujõudu ning võimaldavad heitgaasivabalt läbida umbes 500 kilomeetrit. H-troni seeriatootmisversioon jääb tõenäoliselt samuti samasse skaalasse koos traditsiooniliste sisepõlemismootoriga variantidega.
Loe pikemalt siit (klõpsti)

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena