Saksa meedia viitab, et Q6 h-tron kasutab sama MLB platvormi nagu täiselektriline e-tron quattro ideeauto. Selle auto akupakid, mis olid parima raskuskeskme saavutamiseks paigutatud madalale, asendatakse vesinik-kütuseelementidega. Kuigi Audi kõneisik ei laskunud veel auto avalikustamiseni, on kinnitatud, et “uue ajamitehnoloogiaga ideeautot” on planeeritud jaanuaris toimuval autoshowl esitleda.

Audi esitas eelnevalt ka avalduse fraasi “h-tron” kaubamärgina registreerimiseks. On juba teada, et Saksa autotootja otsib võimalust kütuseelemenditehnoloogiat turule tuua ja novembris näidati A7 h-troni. Audi inseneridel on väidetavalt vesinikku kütusena ohtralt usku, kuna seda on tuuleturbiinide abil vett vesinikuks ja hapnikuks “lõhustades” lihtne saada.

accelerista.com
accelerista.com

Q6 h-tron on väliselt tõenäoliselt Q6 e-troni sarnane, vaid minimaalsete muutustega välisdisainis. Q6 e-tron tuleb müügile 2018. aastal Tesla Model X rivaalina, makstes praeguse kursiga veidi üle 80 000 euro. Q6 e-troni kolm elektrimootorit toodavad kokku 429 hobujõudu ning võimaldavad heitgaasivabalt läbida umbes 500 kilomeetrit. H-troni seeriatootmisversioon jääb tõenäoliselt samuti samasse skaalasse koos traditsiooniliste sisepõlemismootoriga variantidega.
Loe pikemalt siit (klõpsti)

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena
Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid