Edu teeb kadedaks. Kuigi Tesla – ega ükski teine autotootja – ei väida, et nende sõidukid on täielikult isejuhtivad, kajastab meedia mõnuga iga lugu, kus vastavasse valdkonda kuuluvaid võimalusi pakkuv auto avariisse satub.
Praegu ringleb meedias uudis Tesla Model S-ist, mis USAs Washingtoni osariigis politseiautole otsa sõitis ja tolle päris ära rikkus. Loo teeb vürtsikaks, et Teslal oli Autopilot-sõiduabirežiim sisse lülitatud, kus tarkvara inimesest roolihoidjalt osa juhtimisest üle võtab.
"Märkimisväärselt viga saanud" politseiauto seisis õnnetuse eel teepervel, ohutuled sees. Keegi viga ei saanud.
Õnnetus leidis aset 15. mail, kohaliku aja järgi kell 18.40 Arlingtoni linnas.
Tesla firma jaoks tuli selline uudis muidugi ülimalt ebamugaval ajal. Tesladega juhtuvad õnnetused koguvad tänu ettevõtte edu ja selle juhi Elon Musk'i kirevale isiksusele alati palju tähelepanu. Alles kuu aja eest leidis palju kajastust see, kuidas vastu puud sõitnud Teslas hukkus kaks meest.
Olukorra muudab hullemakski tõik, et Tesla reklaamib oma kallist sõiduabipaketti nimega Full Self-Driving (ee täielik isejuhtivus), kuigi täieliku isejuhtivuseni pole jõudnud ükski tavatootmises auto.
California mootorsõidukite amet teatas eile koguni, et hakkas uurima, kas selline reklaam koguni osariigis kehtivaid regulatsioone ei riku.
Kuigi isejuhtivusega seotud lubadused on Tesla kui turvalise automargi mainet rikkunud, on sel siiski muide endiselt palju fänne.
Alles möödunud nädalavahetusel kogus tähelepanu UFC vabavõitluse meister Beneil Darius, kes pöördus järjekordse võiduka matši järel antud intervjuus otse Muski poole ja nõudis selgitust, miks ta peab oma tellitud Teslat nii kaua ootama.