Suurel kiirusel sõitnud 2019. aasta Tesla Model S ei püsinud kurvis teel, sõitis teelt välja, põrkas vastu puud ja süttis põlema. Õnnetust uurinud teatasid, et on kindlad, et õnnetuse eel ei hoidnud rooli keegi.
Tesla poolautomaatse juhtimissüsteemiga autod on sattunud raskemat sorti õnnetustesse korduvalt ka varem.
Käesoleva juhtumi tõstab muudab aga veidraks asjaolu, et Model S ei pruugi üldse õnnetuses süüdi olla. Seda kinnitab ka Tesla kaasasutaja/tegevjuht Elon Musk säutsus, mis vastab ühe teise huvilise esitatud kahtlustele:
Musk ütleb kokkuvõtvalt, et andmelogide põhjal polnud Autopilot-režiim sisse lülitatud ja sellele konkreetsele autole polnud lisatud ka eraldi juurde ostetavat sõiduabide paketti FSD (ingl Full Self-Driving; täielik isejuhtivus). Eelnevatele nimedele vaatamata pole tegelikult ükski Tesla auto seni täielikult isejuhtiv.
Musk pole veel avalikustanud, milliseid andmeid õnnetusse sattunud autost kätte saadi. Ka USA riikliku transpordiohutuse ameti (NTSB) esindajad pole täpselt selgitanud, miks nad on nii kindlad, et keegi õnnetuse eel roolis polnud. Nii et müsteerium pole veel lahenduseni jõudnud.