Märulimängu "Grand Theft Auto Online" arvutivariant ilmus ligi kuue aasta eest, 14. aprillil 2015, aga tootja Rockstar leidis alles nüüd võimaluse selle kurikuulsalt pikki laadimisaegu lühendada.
Tehniline lahendus selleks pärineb "GTA Online'i" kasutajalt t0st, kes suutis laadimisaegu kuni 70% lühemaks muuta ning avalikustas oma loomingu veebikeskkonnas GitHub.
t0st hoiatas huvilisi, et tema lahendus on eelkõige tõestus väitele, et probleem on lahendatav, mitte igaühele proovimiseks sobiv. Ta lisas, et usub, et arendaja suudaks sama uuenduse teosele lisada vähem kui ühe päevaga ja tööd teostama oleks vaja vaid üht inimest.
Mängu tootja Rockstar Games uuris asja, kiitis heaks ja tunnistas seda avalikult ning lubab "tulevase" tarkvarauuendusega selle käiku lasta. Mainimata küll uuenduse ilmumisaega.
Kui t0stil on õigus, et "GTA Online'i" uuendamine kulutanuks vähe tootja ressursse, tundub Rockstari senine ükskõiksus häiriva probleemi lahendamise suhtes uskumatult isekas.
Eriti kui arvestada, et "GTA Online" pole kaugeltki mõni suvaline mäng, mille kasutajaskond on väga väike. Vastupidi, see on väga populaarne ajaviide, mis suutis tootjale isegi veel mullu rohkem kui 750 miljoni euro eest käivet koguda!