Faraday puur koosneb enamasti metallist varrastest ning toimib elektrilise varjena. See tähendab, et puurist ei liigu seal olev kiirgus välja ega väline kiirgus ei liigu sinna sisse. Seega ei saa autovargad puuris oleva autovõtme signaali pikendada, kuna see lihtsalt ei levi sealt väljapoole.

Kia lahendus iseenesest on lihtne ja lollikindel - tegemist on tavalise kotikesega, mille sees on metalltraadid, kirjutab Engadget. Kui võti on seal sees, siis võtmevaba avamise süsteem ei toimi. Samas kaotab ka kogu süsteem siis oma funktsionaalsuse, kuna selle kasutamiseks tuleb hakata võtit kotikesest välja kiskuma.

Ühendkuningriigi turul 10 naela maksev kotikene ei ole ideaalne lahendus ning seda tunnistab ka Kia ise. Šisuliselt on see sama, mis võti külmkappi pista. Ettevõte lubab, et tulevikuvõtmed saavad aga paremad olema - näiteks kaalutakse neile väljalülitamisnuppude lisamist, mis lülitaks signaali jagamise lihtsalt välja.

Võtmevaba avamise ja käivitamisega autode vargused on kõikjal üks kõige levinumaid autovarguse liike ning seda juba mitmeid aastaid. Üldiselt soovitavadki spetsialistid selliste autode puhul kaht asja - võimalusel varjestada võti (nt isetehtud või internetist tellitud Faraday puuri sisaldava võtmekoti või hõbepaberi abil) ning hoida oma võti kõiksugu avadest, näiteks akendest ja ustest võimalikult kaugel.