Seitsmenda põlvkonna Phantom ilmus 2003. aastal ja oli muuseas esimene mudel, mida RR esitles juba BMW omandusse kuuludes.

Phantom VIII arendus kestis kuus aastat ja sel on täisalumiiniumist nn ruumiline raam (ingl spaceframe), mida tootja kavatseb kasutada kõigi oma tulevaste mudelite juures. See olla kergem ja jäigem kui varasemad lahendused.

Sõiduki sisemus on ootuspäraselt luksuslik, sh armatuurlaud ehk "galerii", mis sai nime oma kunstipärase välimuse tõttu. Selle täpne välimus on tellija valida.

Sõit meenutab tootja selgitusel lendaval vaibal viibimist, sest kasutusel on uus õhkvedrustus, mis kaamerat kasutades autot võimalikult stabiilsena hoida püüab - kuni kiiruseni 100 km/h.

Foto: tootja

Huvitav on ka Rolls-Royce'i väide, et järgmine Phantom saab olema maailma vaikseim auto. Seda tänu umbes 130 kilole helisummutavatele materjalidele, mida reisijateosa sisaldab.

Phantom VIII peaks müügile jõudma tänavuse aasta lõpus, veebikõmu põhjal kujuneb selle hinnaks umbes 340 000 inglise naela ehk 380 000 eurot.

Tagaveolisel sõidukil on 6,75-liitrine V12 kaksik-turbomootor (900 Nm moment, 571-hobujõudu). Kaheksat kiirust pakkuv käigukast hoiab ühendust auto GPS-iga, et käiguvahetusi optimeerida vastavalt sellele, kuhu sõidad.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena