Vaatame siis järele, millist autot võiks allesjäänud säästude eest tänavu soetada.

Ferrari LaFerrari Aperta (Foto: tootja)

Ferrari LaFerrari Aperta

Ferrari tõi LaFerrari maailma ette juba enam kui kolme aasta eest Genfi autonäitusel, nüüdseks oleme siis jõudnud allakäiva katusega variandi ka ära oodata (no peaaegu). Vähemalt kinnitas tootja selle ilmumist viimasel Pariisi autonäitusel.

LaFerrari Apertast valmib 209 eksemplari, millest 200 on müügiks (kõik neist muide juba omanikud leidnud) ja ülejäänud üheksat kasutatakse reklaami eesmärgil.

Aperta on põhiosas ikka LaFerrari moodi, sh omaduste poolest, mis seotud aerodünaamika ja kerejäikusega.
McLaren 720S (Foto: tootja)

McLaren 720S

McLaren kui autotootja kogub märkimisväärses tempos jõudu, 2016. ja 2015. aastate võrdluses müüginumbrid pea kahekordistusid (mullu läks kaubaks 3286 autot). See jõuab Lamborghinile järele ning on igatahes kõva sõna.

720S on mõeldud asenduseks mudelile 650S – McLareni esimene asendusmudel üldse – ja sellega saab esmakordselt tutvuda märtsis Genfi autonäitusel.

720S-il on uus neljaliitrine kaksik-turbokiirendusega V8 mootor, mitte 3,8-liitrine nagu McLareni kõigil uuematel tavasõiduks mõeldud autodel. Hobujõude on – üllatus – ligi 720. Ehk täpsemalt 710.
Audi A8 (2018) (Foto: tootja)

Audi A8 (2018)

Hetke tipp-A8 tundub W222 S-klassi Mercedese ja BMW uue 7. seeria kõrval juba aegunud. Mitte ainult välimuselt, vaid ka pakutava mugavuse ja selles sisalduva moodsa tehnoloogia võrdluses. Uus A8 püüab siis olla luksuslimusiinide järgmine „viimane sõna“.

A8 (2018) on Audi jaoks kahes mõttes seninägemata mudel:

* esimene, mida inspireeris 2014. aasta USA LA autonäitusel esitletud Prologue Concept,

* esimene, milles on RS7 ideeautos näidatud juhiabi-tehnoloogia. Sõiduk peaks põhimõtteliselt suutma end ise parkida ja maanteel liiklusummikus ise juhtima, viimast kiirustel 0-60 km/h.