Brand Finance arvutab markide väärtuse, kasutades süsteemi, mida nimetab “Royalty Relief”– lähenemiseks. Põhimõtteliselt ennustab see süsteem margile omistatava tõenäolise tuleviku müüginumbri ja kaubamärgi kasutamise eest potentsiaalselt küsitava autoritasu. Näiteks millise summa peaks omanik kaubamärgi kasutuse eest maksma, kui see poleks juba kellegi oma?

Brand Finance hindas ühtekokku sadat autotootmisega tegelevat ettevõtet ning reastas need vastavalt reitingule. Teeme kokkuvõtte 2017. aasta esikümnest,.

10. CHEVROLET Chevrolet’ väärtus hinnati 11,5 miljardile dollarile. Ühendriikide autotootja on võrreldes eelmise aastaga koha võrra langenud, olenemata sellest, et margi väärtus kasvas 8,9 miljardi dollari pealt ligi kahe miljardi võrra.

9. PORSCHE Porsche tõusis võrreldes 2016. aasta 18. kohaga tervelt 9 koha võrra ning selle margi väärtuseks on nüüd 12,4 miljardit dollarit. Eelmisel aastal hinnati margi väärtuseks 4,5 miljardit eurot.

8. AUDI Audi jäi samale, kaheksandale kohale, kuid margi väärtus kasvas siiski. Sel aastal hinnati Saksa autotootja väärtuseks 12,5 miljardit dollarit võrreldes eelmise aasta 9,8 miljardi dollariga.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena