Nüüd sai Hyperloopi rada tegelikult ära testitud, kiireim sõiduk oli see...
Niisiis, kauaoodatud nädalavahetus tuli ja läks mööda. SpaceX testtunnelis Californias said oma jõudu proovida 30 edukaimat sõidukivarianti, kiirused, mida saavutati ei lähenenud küll kaugeltki helikiirusele. Kui Elon Musk unistas ka 2013. aastal kiirustest "vaid" 760 km/h, siis testidel nägime pigem 90 km/h.
Sõidukapslid pisteti Californias Hawthorne'is rajatud 1,25-kilomeetrisse suletud ja vähendatud õhurõhuga torusse, et saavutada suuri kiiruseid magnetlevitatsiooni abil. Kuigi paistab, et kohati jäi lennuvõimest siiski puudu. Vähemalt esimese sõidu tegi MIT kapsel ratastel.
Ilmselgelt suuremateks kiirusteks oleks vaja ka oluliselt pikemaid tunnelisüsteeme, ehk nende testide põhjal kaugele ulatuvaid järeldusi teha ei saa. Igatahes Musk andis võistluse esikoha preemia Delfti meeskonnale (mille 4,5 meetrit pikk sõiduk kaalub vaid 149 kg), MIT ja WARRi ees, tõsiselt suurt uudist, mida Hyperloopi imeomaduste kohta sealt oodati, aga ei sündinudki. Kiirusrekordeid hakatakse taga ajama väidetavalt alles suvel.