Samsung vahetab Galaxy Note 7 telefonid välja: mida teha, kui oled seadme juba kätte saanud
Ma märkisin Samsungi uue tipptelefoni Galaxy Note 7 esmatutvustus-artikli pealkirjas, et seade paneb proovile, kui suur Samsungi fänn sa oled.
Mina pidasin muidugi silmas seda, et see on ikka pagana kallis telefon, kuigi paistab muidu iga tore. 869eurose hinnasildi nägemine aitab hästi järele mõelda, et kui suur Samsungi austaja oled.
Saatuse irooniana on proovilepanekujuttu põhjust uues valguses vaadata, sest tekkinud on suur jama. Samsung korjab müüdud Note 7 eksemplare tagasi, sest need kipuvad harvadel juhtudel plahvatama. Loe asjast pikemalt Forte artiklist.
Mida siis teha, kui oled Note 7 juba kätte saanud ega riski seda edasi kasutada?
Samsungi esindajad kinnitavad, et kuigi maailmas on dokumenteeritud juba 35 plahvatusjuhtumit, siis Eestis ja Baltikumis on see arv endiselt null. Igaks juhuks on aga müük kuni oktoobri keskpaigani peatunud.
Eeltellimuste kaudu juba kasutajateni jõudnud Galaxy Note7 telefonid vahetab tootja välja järgnevate nädalate jooksul. Vahepeal saab lasta oma aparaati kontrollida Samsungi ametlikes klienditeenindus-punktides Tallinnas, mis on MTTC Eesti (aadressil Türi 5) ja TSC Eesti (Pärnu mnt 139c/1).
Kes eeltellis, aga veel ootab, see saab nüüd lihtsalt kauem oodata, või soovi korral raha tagasi küsida.
Teeninduspunktid leiab Samsungi veebilehel, avatud on ka klienditugi telefonil 8007267.