Pärast spekulatsioone päeva esimeses pooles tuli Samsung täna pärastlõunal välja ka ametliku avaldusega, milles öeldakse muuhulgas järgmist: "Reageerides hiljutistele teadetele juhtumite kohta uue Galaxy Note 7 telefoniga teostasime süvitsimineva uuringu ja leidsime, et probleem on telefoni akus. 1. septembri seisuga on olnud 35 registreeritud juhtumit üle maailma, praegu viime koos edasimüüjatega läbi uurimistööd, et tuvastada võimalikud vigased akud, mis juba on turule jõudnud. Et klientide turvalisus on meile prioriteet, oleme Galaxy Note 7 müügi peatanud.

Kõigi nende klientide telefonid, kes on endale juba Galaxy Note 7 soetanud, asendame uutega lähinädalate jooksul."

Hommikustes teadetes mainitud Reutersi allikas ei valgustanud, kui ulatuslik telefonide tagasivõtmine olema saab, aga Lõuna-Koera uudisteagentuur Yonhap teatas õige pea, et see saab toimuma kõikjal üle maailma, mida nüüd värske ametlik teadaanne kinnitas. Ka CNN teatas, et telefonid ostetakse tagasi või vahetatakse välja ülemaailmselt ja seda olenemata sellest, millal telefon soetatud on.

Anonüümne Samsungi ametnik oli Yonhapile varem öelnud, et probleem puudutab vähem kui 0,1 protsenti kõigist juba müüdud telefonidest ning probleemi saab lahendada lihtsalt akut vahetades. Ent ametnik lisas, et "me tuleme oma klientidele mõeldes välja veenvama lahendusega."

Eestis Galaxy Note 7 veel tavamüüki jõudnud ei ole, Geenius.ee vahendas, et tavamüük pidi algama 16. septembril.

Kolmapäeval peatati uue telefoni tarne mitmetele edasimüüjatele selleks, et teha täiendavat kvaliteedikontrolli. Selle tõttu kahanes Samsungi turuväärtus seitsme miljardi dollari võrra. Yonhap teatas täiendavalt, et mitmetes turu seisukohalt olulistes Euroopa riikides (Suubritannia, Prantsusmaa) lükkus telefoni müügiletuleku kuupäev edasi.