Arvestades aga mängu sisu – ekraanil tavaliselt alla langevate kujundite paikaladumine – tekib aga tahes-tahtmata küsimus, et mida seal nii väga näidata on, mis eepilise filmitriloogia loomist õigustaks.

Briti filmiajakiri Empire küsis sedasama "Tetrise" produtsendi Lawrence Kasanoffi käest.

Peamiselt paari "Mortal Kombati" filmi, aga ka Schwarzeneggeri klassika "Ausad valed" ("True Lies"9 tootjana tuntud Kasanoff vastas: "Triloogia on vajalik, sest meie väljamõeldud ekraanilugu on nii suur.

Me ei ürita kividest vett välja pigistada ega löö sellel eesmärgil oma kaheksast filmist viimast veel kaheks. Lihtsalt lugu on suur."

Mees tögab sellega hittromaanide ekraniseerijaid, kes ühe raamatu ekraniseeringuid mitme jao peale venitavad. "Harry Potter" selle trendi algatas, kui viimane, seitsmes jagu kaheks löödi. Aga hullem oli muidugi "Kääbiku" ("Hobbit") kolmeks saagimine.

Empire uuris ka selle kohta, mida "Tetrise" filmis üldse näha saab.

Kasanoff vigurdab: "Me ei too ekraanile mängust tuttavaid kujundeid, mis on jalad alla saanud. Aga see on tore, et inimesed sellele mõtlevad. Siis on latt üsna madalale seatud ja kergem on sellest üle saada!"

Nii palju on veel teada, et "Tetrisest" saab ulmetriloogia ja stsenaariumi kirjutab Kasanoff ise. "Tulin loo idee peale, kui mõtlesin Tetrisele ja kaoses korra loomise temaatikale."

Kuna ta on IMDb.com andmetel seni vaid filme tootnud, mitte kirjutanud, siis see just suurt kindlust projekti suhtes ei tekita. Samas oli "Mortal Kombat" muidugi esimesi ja siiani väheseid näiteid, kuidas videomängupõhine film võib suhteliselt okei olla.