Läheb müramiseks! Volkswagen Amarok saab 3-liitrise V6 diiselmootori
Volkswageni B-segmendi pikap Amarok saab tänu Volkswageni uusima põlvkonna V6-mootoritele suurema „südame“. Amaroki juhid võivad tulevikus loota liitri jagu täiendavat töömahtu, mida pakub 3,0-liitrine mootor. See tagab pikapile head sõiduomadused nii maanteel kui ka maastikul. Valiku tippmootor annab välja 550 Nm pöördemomenti ja arendab võimsust kuni 165 kW/224 hj.
Vastupidav ja töökindel: Amaroki uus ja vilgas V6-diisel vastab madalatel pööretel arendatava suure pöördemomendi osas kõigile klientide nõudmistele. Jõuline kuuesilindriline tippmootor saavutab maksimaalse momendi juba 1500 p/min juures. Momendi maksimaalväärtus 550Nm on 130Nm rohkem kui varasemal mudelil. Amarok on seega võimeline arendama piisavat veojõudu ja momenti igas olukorras.
Kõrgeima käigu „pikk“ ülekanne manuaalkäigukastis või 8-käigulises automaatkastis vähendab mootori pöördeid ja kütusekulu ühtlasel kiirel sõidul ning aitab sellega tagada madalat mürataset ja CO2-heitmete hulka. Eeldatavasti kulutab uus, 165 kW mootori ja 8-käigulise automaatkastiga Amarok NEDC-tsüklis keskmiselt 7,6 liitrit diislikütust 100 kilomeetri kohta*. See vastab uuele tipptasemele 199 grammi CO2/km*.
Jõuallikas on konstrueeritud olema vastupidav ja pikaealine. 3,0-liitrine TDI-mootor (täpne töömaht 2967 kuupsentimeetrit) on uuele Amarokile saadaval kolmes võimsusastmes: 120 kW/163 hj, 150 kW/204 hj ja tippversioon 165 kW/224hj. Need mootorid vastavad kõik Euro 6 saastenormidele.
Juba 2016. aasta septembri lõpus saavad Volkswageni Tarbesõidukite kliendid hakata tutvuma kuuesilindriliste mootorite põneva maailmaga. Koos uute mootoritega hakatakse pakkuma kolme jõuülekande versiooni: tavapärast tagarattavedu, 4MOTION-versiooni pideva tagaveo ja lülitatava esisillaga koos manuaalkäigukastiga ning pidevat nelikvedu koos Torsen-diferentsiaali ja 8-käigulise automaatkastiga.
Loe edasi siit