Volkswagen valmistub tulevastesse autodesse lapikute akude paigaldamiseks. Ka kavatseb saksa autotootja pärast emissioonidega manipuleerimise skandaali suurendada elektrisõidukite valikut.

Ettevõtte ootuste kohaselt peaks akutoitel sõidukite nõudlus kasvama, kuna sõiduulatus kasvab ja kulud vähenevad tunduvalt, ütles VW kaubamärgijuht Herbert Diess VW töötajate uudiskirja uusimas numbris, mis ilmub 14. detsembril. VW arendatav lapikute akude süsteem peaks olema läbimurdeks tervele firmale.
VW X1 elektriline kontseptauto. Projekt, mis ilmselt kunagi ei realiseeru, isegi kui ta saaks lapiku akupaki

Oktoobris, kõigest neli nädalat pärast Volkswageni diisliemissiooniskandaali, teatas ettevõte plaanist, suurendada pingutusi elektrisõidukite vallas; isegi kui see vähendab kriisi kuludega tegelemiseks mõeldud kapitali.

Täpsemalt hakatakse arendama uut “MEB modulaarset komplekti” tulevastele sõidukitele, mis oleks tõenäoliselt praeguse MQB arhitektuuri terviklik kohandus ja peaks puudutama kuni 4 miljonit sõidukit aastas, sealhulgas praeguseid Volkswagen Golfi ja Audi A3 e-mudeleid.

Praeguses bensiiniautodest kohandatud elektriautode esimeses põlvkonnas paigutatakse akupakk tavaliselt tagaistme ja pagasiruumi alla. Sarnaselt e-Golfile kuuluvad sellesse kategooriasse Chevrolet Spark, Fiat 500e, Ford Focus Electric, Kia Soul EV ja Mercedes-Benz B-Class Electric Drive. Kuid lapik akudisain on ilmselt nõutav, kui tahta mahutada märksa suuremaid akupakke, mis tõstavad autode sõiduulatuse vaevalt 130 kilomeetrilt 2017. aasta Chevrolet Bolti 320 kilomeetrile natuke lähemale.