Tõnu Samueli kinnitusel Jaapanis Eesti mõistes e-teenuseid suurt polegi. „Iga asja tegemiseks tuleb kohale minna, võtta järjekorranumber ja letis vajalikke pabereid vormistada,“ ütles Samuel.

IT-eksperdi sõnul on enamusel kohalikel asutustel veeb, aga kontaktides asendab e-posti aadressi telefoninumber. „E-posti nad keelduvad avaldamast, isegi kui vaja oleks,“ lisas Samuel.

„Eesti ID kaart on omade hädadega kõvasti parem kui mitte midagi. Saab enamus asju tehtud. Jaapanis ID kaarti alles juurutatakse, uuendusena paistab see neil aga olevat distantsloetav ja nähtavate klemmideta.“


Eesti e-teenuse konkurss

Järgmisel teisipäeval on viimane tähtaeg "Eesti parim e-teenus 2013" konkursile projekti esitamiseks.

Kuidas see lugu Sind tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena