Spiegel esitas Hauserile tõsise küsimuse, miks peaks keegi 28 000 šveitsi franki (ligi 26 000 eurot) maksma, et lapsele nime leida?

Hauser: "On teaduslikult tõestatud, et nimi mõjutab karjäärivõimalusi. Kui õpetaja koolis juba kolmel korral näiteks Kevini-nimelise õpilasega tülli satub, võib see näiteks neljanda Kevini hindeid mõjutama hakata. Meile kandub pidevalt üle ettekujutus teiste isikute kohta, kellest me midagi ei tea. Seetõttu on eeliseks, kui meil on nimi, mis on ainulaadne ja millega ei kaasne negatiivseid kõrvaltoone."

Niisiis, tema juba kümme aastat tegutsenud firma üritab leida laste nimedeks selliseid sõnu, mida varem olemaski pole olnud. Kuid uue nime väljamõtlemine nõudvat neil vahel kuus kuni kaheksa nädalat aega, protsessis osaleb 20 inimest, kes otsivad võimalikult isikupäraseid nimekujusid, otsustamine käib aga mõistagi koostöös vanematega (kes nii palju raha lauale on pannud).

Arvestatakse vanemate kultuuritausta ja väärtushinnangutega, nagu ka foneetika, rütmi ja taktiga, mida nime hääldamine nõuab. Ja nimi peab olema ühtmoodi kasutatav kogu maailmas. Näiteks Suri või Nahla Ariela või Zuma Nesta Rock.

Mõistagi saavad nende teeneid kasutada vaid prominentsed ja ülimalt rikkad kliendid, kes ei taha oma lastele nime pannes just naerualuseks saada.