Helsingi paneb rongid Länsimetro rajale sõitma, kuigi reisijad tõstetakse ikka veel välja

 (11)

Metroo on Helsingis teatavasti väga populaarne transpordivorm, mida kasutab aastas keskmiselt 63 miljonit inimest, olgugi, et seni koosneb see vaid ühest 21,1-kilomeetrisest 17 metroojaamaga raudteest (kahe liiniga Ruoholahti-Vuosaari ja Ruoholahti-Mellunmäki) .

Nüüd on valmimas peaaegu sama pikk metrooliin Esposse, nimega Länsimetro. Mullu aga hakkas Länsimetro ehitamisel ridamisi probleeme ilmnema, ja on selge, et selle avamine on hilinenud järjest, vähemalt selle aasta sügisesse. Ruoholahti-Matinkylä lõik peaks esimesena kasutusele tulema, Matinkylä-Kivenlahti aastal 2020.

Ja lõpuks ometi on jõutud nii kaugele, et praeguse Helsingi metroo rongid alustavad juba homme proovisõite Länsimetro rööbastel, paraku peavad reisijad ikka veel Ruoholahti jaamas rongidest väljuma, sest Länsimetro ametlikult praegu veel ei liigu.

www.lansimetro.fi
Seotud lood:

Länsimetro 1. etapp läks maksma vähemalt 1186 miljonit, teine etapp maksab 801 miljonit eurot. Plaanidesse kuulub ka tulevikus Itämetro Mellunmäest itta ja Helsingi teine metrooliin Vantaa lennujaama, kuigi need pole veel plaanidest kaugemale jõudnud.

Helsingi metroo laiendamise plaanid Wikimedia commons

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare

FORTE TOP

Viimased uudised