Maailma esimene ahvidele mõeldud reklaamikampaania uurib, kas reklaam ka ahvile mõjub
Kuid nüüd on Santos astunud sammu edasi. Kas ahvidele mõjub reklaam samal kombel nagu see toimib inimestele? Igaüks teab, et seks müüb. Esimene ahvide peal katseliselt läbiviidav reklaamikampaania asetabki rõhuasetuse allapoole naba, vahendab Novaator.
Äsja Cannes’i reklaamifestivalil esitleti Santose ja reklaamiagentuuri Proton Studio reklaamispetside Keith Olwell ja Elizabeth Kiehneri töö vilju esmakordselt laiema avalikkuse ees.
Olwelli sõnul huvitab neid, kas kaputsiinahvidele suunatud reklaamikampaania suudab mõjutada ahvide käitumist. Reklaamitavaks kaubaks on kaks eri värvi magusat tarretist. Seda toitu pole ahvid oma elus varem söönud, aga kindlasti oskavad magusalembesed loomad sellest lugu pidada.
Tarretis A kohta pannakse ahvipuuride juurde plakatid, teine mark ei saa reklaamist mingit tuge. Kampaania kestab teatud aja ning seejärel on ahvidel võimalik valida, kumba nad eelistavad.
Pikemalt loe edasi SIIT.
Jälgi Forte uudiseid ka Twitteris!