Kas sulle meeldib vaadata, kuidas keegi tehnikavidinaid karbist lahti pakib? Selle jaoks on äpp!

 (1)

Kas sulle meeldib vaadata, kuidas keegi tehnikavidinaid karbist lahti pakib? Selle jaoks on äpp!
ekraanitõmmis

Ise teha on tore, pealt vaadata vähemalt sama tore! Elu on näidanud, et inimestele meeldib igasuguseid ebatavaliseid tegevusi jälgida, kui keegi seda ainult filmib ja tulemuse näiteks YouTube'i üles laadib.

Tehnoloogiahuvilistele meeldib näiteks muuhulgas jälgida, kuidas keegi videomänge naudib või... uusi tehnikavidinaid karbist lahti pakib ja töökorda seab.

Viimane on muide nii popp, et sellest on veebis ammu lausa omaette žanr kujunenud (nimeks unboxing ehk lahtipakkimine)... ja nüüd võid seda nautida ka iseseisva äpi vahendusel!

Apple'i nutiseadmetele mõeldud äpp kannab lihtsat selget nime Unboxed. Selle lõi USA idufirma Packagd, mille asutas videostriiminguteenuse Hulu ja sotsiaalmeedia-keskkonna Flipboard tehnoloogiajuhina töötanud Eric Feng.

Keegi spetsiaalselt äpi jaoks sisu ei tooda, küll aga näitab see eri keskkondadest kogutud videosid, alustades YouTube'ist (kust need striimitakse koos reklaamidega).

Üks tüüpiline lahtipakkimise-video:

Kambas on ka veebis tuntud "lahtipakkijaid" nagu Austin Evans ja Kevin the Tech Ninja, kes palgati päevas kuue tunni jagu sisu tootma, et see kindlasti olemas oleks.

Seotud lood:

Nad töötavad kuraatoritena: toodavad ise videosid või valivad neid YouTube'ist ning siis räägivad või vestlevad autoriga klipi taustal. Tulemus on mõeldud konkureerima või vaimseks järjeks telepoodide sarnasele ajaviitele, mis on järelikult tänapäeval endiselt üsna vaadatud.

Loe veel

Packagd loodab ise raha teenida sponsoreeritud videote ehk sisuturundusega. Tehnikatootja võib näiteks pooletunnise klipi tellida, kus keegi nende toodet lahti pakib ja tutvustab.

Äpp pakub lisaks linke, mille teel kohe toodet veebi teel ka osta saaks. Kui keegi lingi teel midagi ostab, siis saab video autor preemiat, mis peaks veenma teisigi asjaga liituma. Müügile tuleb ka teisi "populaarseid" tooteid, millel pole videos näidatuga tingimata pistmist.

Feng plaanib äri peagi laiendada. Moodsa tehnika vidinate kõrvale ilmuvad ka näiteks kosmeetika ja mänguasjade lahtipakkimise klipid, sest inimestele meeldib sääraseid tutvustusi jälgida.

Unboxedi äpil on Apple'i e-poes originaalne vanusepiirang: 9+ ehk alates üheksandast eluaastast. Sest videotes olla vahel noorematele ebasobivat keelekasutust ja nalja. Huvitav oleks nüüd teada, millised ebasobivad keelekasutus ja huumor sobivad siiski alates üheksandast eluaastast?

Veel üks tüüpiline lahtipakkimise-video:

ekraanitõmmis
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare

FORTE TOP

Viimased uudised