Edu ootas mõlemal rindel. Kinopiletite müügist koguti kolme päeva jooksul 2,8 miljonit dollarit, mis on "Intervjuud" näidanud kinode vähese arvu tõttu korralik tulemus.

Internetis levitamine osutus aga veel tõhusamaks. Sama ajaga saabus sealt 15 miljonit dollarit (digimüük ja -laenutus kokku).

Filmihuvilised võivad selle üle ainult rõõmu tunda. Nad on ammu vajanud faktipõhist kinnitust väitele, et sisu levitamine veebis on tasuv, isegi kui see toimub samaaegselt kinoleviga.

Teised tootjad saavad sellest kindlasti julgust samaga katsetada. Mis mõjub omakorda hästi filmipiraatlusega võitlemisele.

Kui meil on seni haruldane võimalus uut kraami legaalselt veebis vaadata ja tootjatele maksta, võidavad sellest mõlemad pooled. Sellise võimaluse puudumist on alati nimetatud piraatluse laia leviku üheks põhjuseks.

Eesti kinokavadesse pole "Intervjuu" veel tagasi hiilinud. Ootame siinse levitaja järgmisi samme.

"Intervjuu" on USAs ja Kanadas praeguseks ka juba iTunesis saadaval, aga Eestis mitte. Miks me ootama peame?!