GDPR-i esimesed viljad? Facebook viis poliitiliste reklaamide suhtes ellu muudatused



Mark Zuckerberg
USAs toimunud Facebooki vastane meeleavaldusFoto: Jack Gruber, USA TODAY Network/Sipa USA

Üks Facebooki tippjuhtidest, Sheryl Sandberg, andis enda Facebooki lehel teada, et sotsiaalvõrgustikus hakkavad poliitilistele reklaamidele kehtima uued reeglid.

"Igaüks Ameerika Ühendriikides näeb tänasest päevast poliitika ja valimistega seotud reklaamidel selget "makstud ... poolt" märget," kirjutas Sandberg oma postituses. Samuti kogutakse tema sõnul kõik poliitikaga seotud reklaamid uude veebiarhiivi, kus neid säilitatakse koguni seitse aastat. Arhiivile on võimalik ligi pääseda ka teistest riikidest ning selle veebileheks on facebook.com/politicalcontentads.

Samuti pannakse Sandbergi sõnul paika rangemad piirangud poliitilise sisuga reklaamide alustamiseks: reklaamija peab enda identiteedi kinnitama ning lisaks sellele ka oma täpse asukoha. "Reklaamijaid, kes meie poolt seatud tingimustele ei vasta, takistatakse poliitilisi reklaame avaldamast."

Seotud lood:

Sandbergi sõnul hakatakse poliitiliste reklaamide märkeid lähiajal kasutama ka teistes maades.

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare