Lisaks kõigele näeb see kaherattaline ka täiesti ihaldusväärne välja ning saabub müügile juba järgmisel aastal, kinnitab Mission Motors. Nimi viitab ehk sellele, et ettevõtte on võtnud mootorratturitele keskkonnasõbralikumate lahenduste pakkumise enesele missiooniks.

Mission One on üks vähestest seni arendatud tõsiseltvõetavatest alternatiivsetest mootorratastest. Viimaste kohaldamist elektrile vm. naftavälisele energiaallikale pole nii ohtralt ette võetud kui autonduses, kuna mootorrattad kulutavad tänu oma väiksusele ja kompaktsusele juba iseenesestki üsna vähe kütust.

Mission One’i sisikonnas elutseb liitiumioonaku, mis toidab vedelikjahutusega kolmefaasilist induktsioonmootorit. Viimane pakub igas asendis umbes 100 Nm väänet, mis juhitakse tagarattasse ühekäigulise kasti vahendusel.

Regeneratiivseid amortisaatoreid siin ei kasutata, ent elektrit tootvad Brembo pidurid on täiesti olemas. Tühja akupaki laadimiseks kulub tavalisest kodusest elektripistikust vaid 2 tundi.

Mis puust see masin ka tegelikult on ning kuidas statistika päriselus päikese all tiirutades paistab, selgub 12. juunil Isle of Manil peetaval üritusel Time Trials Xtreme Grand Prix. Kiirenduse kohta andmeid avaldatud pole, ent alatine vääne ja tippkiiruse näitaja annavad lootust.

Esimene viiekümnest rattast koosnev eriseeria läheb müüki järgmisel aastal, ent paraku päris soolase, peaaegu 70.000.- dollarilise hinnaga. Maapealsemate hindadega versioonide kohta avaldatakse täiendavat infot suvel.

Tiim Mission Motorsi taga on päris usaldusväärne. Neil on ette näidata kogemised sellistest ettevõtetest nagu Tesla, Ducati, Google jne.