12.07.2011, 15:57
Nokia matab 100 miljonit eurot massiivsesse rebrändimise katsesse
FOTO:
Keerulisse olukorda sattunud Nokia investeerib suurusjärgus 100 miljonit eurot arvukates riikides tervelt pool aastat kestma planeeritavasse rebrändingukampaaniasse, millesse on kaasatud suur hulk erinevaid marketingifirmasid ja -võtteid. Kampaania eesmärk on teha klientidele selgeks, et Microsoftiga semmiva Nokia telefonidesse kolinud nutifoni-Windows on väga hea operatsioonisüsteem ning Apple'i ning Google'i pakutavatele kõva konkurent.
Veel poole selge, millised tolle kampaania reklaamid ning turundusnükked konkreetselt on, ent usutavasti keskendutaksegi operatisoonisüsteemi Windows Phone 7 erinevate omaduste allajoonimisele, promodes tarkvara kõrval ka riistvara ennast. Saab näha, kui massiivne see kampaania tuleb ning kuidas Nokiale mõjub: kas tervistavalt või termineerivalt. Kas klient jääb uskuma, et Nokia ühes Microsofti toega on parim ja mugavaim lahendus või ei taastu usk kunagisse liidrisse enam eales.
Jälgi Forte uudiseid ka Twitteris!