Eesti kõnekaarditurg on languses, kuid liider Elisal õnnestus selle aasta kolmandas veerandis nii kliendiarvu kui ka turuosa kasvatada.

Elisa turuosa on 38,6%, EMT oma 32,6% ja Tele2 oma 28,8%. Kasutajaid on vastavalt 150 000, 127 000 ja 112 000.

Elisa juhatuse liikme Andrus Hiiepuu sõnul on kõnekaarditurg kahanemas, sest paljud kliendid valivad lepingulise teenuse, kus hinnad on muutunud vägagi taskukohaseks.

"Elisa ja ZEN-kõnekaartidel on õnnestunud siiski turul eristuda ning oleme seetõttu kliente kõige vähem kaotanud," lausus Hiiepuu.

"Eristume peamiselt kõnekaardi juurde pakutavate internetilahenduste poolest. Pakume piiramatu kiirusega internetti nii 3G kui ka 4G võrgus ning suur pluss on internetiteenuste lai valik, mis annab kliendile võimaluse otsustada, kas ta soovib netti osta endale päevaks, nädalaks või kuuks."

Hiiepuu lisas, et ZEN-i kliendid on ka väga lojaalsed ning hindavad suuresti seda, et saavad omavahel piiramatult rääkida.

Elisa esindajatel on põhjust rõõmustada: hiljuti on selgunud, et neil on ka parim levi Eesti metsades ja enim 4G LTE mobiilse interneti kasutajaid riigis.