Hea näide on 1980ndatel peamiselt USAs ja Jaapanis levinud "trend" pakkuda kehakaalu langetada soovijatele... 3D-prille.

Selliseid tooteid pakkusid ja turustasid eri firmad, kõigil sama eesmärk: pakkuda toodet, mille kandja näeb silma ees oleva läätse tõttu värve veidi tavapärasest erinevalt.

See pidi väidetavalt toidu tavapärasest vähem atraktiivseks muutma ja nii kaalulangusele kaasa aitama. Mõned tootjad väitsid koguni, et mõju kestab ka veel pärast prillide eestvõtmist.

Kõlab totakalt, aga säärastel toodetel oli tollal ilmselgelt turgu, kuna neid pakkusid eri paikades mitmed ettevõtted.

Hinnad olid ka päris kõrged. Näiteks California postimüügifirma toode Star Vision Dieter maksis olenevalt soetamispaigast 9,95-39,95 dollarit.

Võttes aluseks dollari väärtuse 1989. aastal, oleks nende hind praegu vastavalt umbes 20-80 USA dollarit!

Ülalolev foto on illustratiivne ega kujuta Star Vision Dieteri, vaid analoogset petutoodet.