1188 INFOABI rakendus iPhone'ile on eestlaste seas populaarne

(13)
1188 INFOABI rakendus iPhone'ile on eestlaste seas populaarne
Foto: ekraanitõmmis saidilt

Eestis loodud ainulaadne mobiilirakendus, mis võimaldab 1188 INFOABI andmebaasist saada tasuta andmeid rohkem kui 90 000 ettevõtte kohta, jõudis avanädalal kohalike iPhone'i kasutajate poolt App Store'ist alla laetud rakenduste seas esikohale.

Teabeliin AS müügidirektori Anni Merivee sõnul oli INFOABI 1188 värske rakendus viimase nädalal jooksul iga päev Eestis enim App Store'ist alla laetud tasuta rakendus.

"Pakume sellist mobiilset infolahendust Eestis esimestena ja selle tugevus seisneb kontrollitud ja usaldusväärsetel andmetel põhinevas andmebaasis," lausus Merivee.

Ta lisas, et kuna iPhone'ide populaarsus on Eestis endiselt tõusuteel ja inimesed kasutavad informatsiooni hankimiseks järjest rohkem internetti ja nutitelefone, oli ka infotelefonil 1188 aeg innovatsiooniga kaasa minna ning oma andebaas mobiilirakenduses kättesaadavaks teha.

1188 INFOABI rakenduse kasutajad saavad ligipääsu kõigile infotelefoni andmetele ja ka mitmetele uutele lisafunktsioonidele.

"Rakenduse loomisel innustas meid soov olla abimeheks liikuvale inimesele - seetõttu lisasime sinna ka kaardisüsteemi, mille abil saab kasutaja täpseid juhiseid, kuidas kõige kiiremini ja mugavamalt sihtkohta jõuda," selgitas Merivee.

Lisaks on rakendusest abi uutes kohtades liikujale. "Selleks, et mõni uus kohvik avastada või sobiv hotell leida, ei ole vaja teha muud, kui rakendus tööle panna ning see pakub sulle ise sobivaimad kohad välja," rääkis Merivee. Kõik lemmikkohad ja nende kontaktandmed saab kasutaja ka lemmikute kausta salvestada.

Uue mobiilirakenduse on loonud Digital Media Solutions ja selle saab tasuta alla laadida Apple'i digipoest App Store.

Enim loetud
Intsident maandumisrajal: Tatarstanis ootas lennukit maandumisel ebameeldiv üllatus (35) Intsident maandumisrajal: Tatarstanis ootas lennukit maandumisel ebameeldiv üllatus
Veider intsident, mis peaks normaalse riigi normaalsetel lennuväljadel välistatud olema. Aga nähtavasti mitte Venemaa koosseisu kuuluvas Tatarstanis. Maandumisrajale laskuv lennuk peab viimasel hetkel manöövri tegema, sest temale sõidab ette teab kust saabunud auto.
NASA: Jupiteri kuu Europa pinnast purskub vett paarisaja kilomeetri kõrguste jugadena (28) NASA: Jupiteri kuu Europa pinnast purskub vett paarisaja kilomeetri kõrguste jugadena
NASA teatas meie aja järgi esmaspäeva õhtul toimunud pressikonverentsil, et Hubble`i kosmoseteleskoobi abiga on Jupiteri kuu Europa pinnal avastatud taevakeha sisemuses peituvast ookeanist pärit vett, mis Europa jäisest pinnast kõrgete geisritena välja purskab.
Kohvi jõuaks vist tellida: tegevust alustab lühim rahvusvaheline lend üldse! Kohvi jõuaks vist tellida: tegevust alustab lühim rahvusvaheline lend üldse!
2010. aastal loodud Austria lennufirma People's Viennaline (ametlikult Altenrhein Luftfahrt GmbH) pakub nüüd lühimat rahvusvahelist lendu üldse.
Argentinas kaevati välja võimas 30-tonnine meteoriit (9) Argentinas kaevati välja võimas 30-tonnine meteoriit
Hiljuti tõid uurijad Argentina põhjaosas maapõuest päevavalgele rohkem kui 30 tonni kaaluva meteoriidi.
Euroopa kosmoseagentuuri satelliit klõpsas Linnuteest foto, millel on üle miljardi tähe (24) Euroopa kosmoseagentuuri satelliit klõpsas Linnuteest foto, millel on üle miljardi tähe
Tegemist on ühe kõige parema pildiga, mis meie galaktikast eales tehtud on. Autoriks on Euroopa kosmoseagentuuri satelliit Gaia.
Miks salapärased signaalid kosmosest kunagi tulnukate "telefonikõneks" ei osutu (46) Miks salapärased signaalid kosmosest kunagi tulnukate "telefonikõneks" ei osutu
Lihtne seletus, miks "rohelised mehikesed" meiega ilmselt kunagi ühendust ei võta.
Mitsubishi lennuki väljatöötamisel ajab üks probleem teist taga (3) Mitsubishi lennuki väljatöötamisel ajab üks probleem teist taga
Mitsubishi Regional Jet (MRJ) on esimene Jaapanis välja töötatud ja toodetud reisilennuk pärast 1962-1974 suure kahjumiga toodetud NAMC YS-11 lennukeid. Esimese lennu sooritas lennuk mullu novembris ja nende tootmine peaks täies mahus käima minema aastaks 2018.
Evolutsioon ja maailmavallutus: Kassid levisid maailmas kahe lainena (3) Evolutsioon ja maailmavallutus: Kassid levisid maailmas kahe lainena
Kasside kohta on teada, et kodukass pärineb metskassist. Et kasside kohta rohkem teada saada, analüüsisid kolm evolutsioonigeneetikut eesotsas Eva-Maria Geigliga Pariisist Jaques Monod instituudist kasside mitokondrite DNA-d.
VIDEO: Kuidas valmivad väärt meriforellilandid (1) VIDEO: Kuidas valmivad väärt meriforellilandid
Meriforelli hooaja alguse puhul vaatame, kuidas landimeister Valdek teeb oma kuulsaid hõbetatud merikalante.
Floridas tekkis maa sisse suur radioaktiivne auk, kuhu kadus terve jäätmehoidla (50) Floridas tekkis maa sisse suur radioaktiivne auk, kuhu kadus terve jäätmehoidla
Fosfaate tootev firma Floridas oli sunnitud tunnistama, et poolsaare all laiuvasse põhjaveekihti on valgunud enam kui 980 miljonit liitrit saastunud vett nende jäätmehoidlast, mille alla oli tekkinud suur vajumisauk.
Lindudel on mitu head põhjust, miks traatidel istuda (14) Lindudel on mitu head põhjust, miks traatidel istuda
Bioloogi ja metsloomade käitumise uurija Mark LaBarri osutusel on sellel, miks elektritraadid tihtilugu suleliste kogunemispaikadeks kujunevad, mitu põhjust.
Välk ja pauk: arva ära, kui pikk võib olla maailma pikim välgulöök (2) Välk ja pauk: arva ära, kui pikk võib olla maailma pikim välgulöök
Ameerika Ühendriikides Oklahomas 2007. aastal registreeritud maailma pikim välk sähvatas kahe kolmandiku kohal osariigi pikkusest — nii väidab ülemaailmne meteoroloogialiit WMO oma hiljuti avaldatud aruandes. Too välgulahendus läbis 2007. aasta 20. juunil rekordilise 321 kilomeetri pikkuse vahemaa.
Mõra Antarktika liustikus: peagi on ookeanis mõni Virumaa-suurune jäämägi juures (6) Mõra Antarktika liustikus: peagi on ookeanis mõni Virumaa-suurune jäämägi juures
Larsen C on suur šelfiliustik Antarktika poolsaarel ja selle küljes, iseenesest küll pindalalt väiksem kui Šotimaa, aga piki seda liustikku ajab end edasi suuremat sorti mõra.
Kuidas sõnad võivad eri keeltes sarnaselt kõlada, kui keeled pole suguluses (10) Keeleneet1
Mõni sõna kõlab paljudes maailma keeltes üsna ühtemoodi, ehkki keeled ei pruugi olla omavahel sugulased ega isegi mitte kontaktis.