Kui auto maksab näiteks 100 000 või lausa 200 000 eurot, siis võiks ju eeldada, et see on nii­öelda täispakett ja selle raha eest saab kaasa kõik vajaliku ja rohkemgi veel. Vale! Rohkem eksiteel ei saagi olla, sest säärase klassi autosid võib oma parema äranägemise järgi täiustada veel vähemalt mõnekümne tuhande (tagasihoidlikuks jäädes) ja soovi korral palju enamagi eest. Kõige põnevamaid leide tasub ikka otsida eksklusiivmarkide juurest.

Lamborghini, Bentley, Maybach, Porsche, uhkemad BMWd ja Mercedes­Benzid – nende lisavarustuse nimekiri võib olla kümmekond lehekülge pikk ning seal maitse järgi linnukesi tehes tulevad kokku summad mitme tavalise auto vääringus. Kõige kallima lisa leidsime Bentley Bentaygalt, mille isikupärane satiinvärv maksab peaaegu 31 000 eurot. Palju ei jää maha Mercedes­Maybach: kui tahate sellele autole reguleeritava tumedusega klaaskatust, tuleb välja käia täpselt 30 000 eurot! Suuri summasid maksavad ka viimistluspaketid, näiteks Lamborghinile võite valida kümnete tuhandete eest erinevaid süsinikdetaile, aga kui nii palju raha ei ole, siis ka värvilisi pidurisadulaid ja isegi tagumisi vedrusid!

Mõnel puhul on aga lisade ostmine lausa möödapääsmatu, sest osa kalleid ja kiireid autosid koonerdab elementaarsete asjadega. Kas teie kujutaksite ette, et soetate näiteks Audi A5, RS5, BMW M3 või Porsche 911 GT3, aga loobute näiteks kiirushoidikust? Ei? Siis palun veel 320–350 eurot! Kiirushoidikut ei paku baasvarustuses isegi 180 000 – 230 000 euro ringis maksev Lamborghini Huracan, letti tuleb käia veel 840 eurot! Suitsetaja pakett maksab tavaliselt 50 eurot, kuid Bentley Bentaygal küsitakse selle eest 564 eurot. Eriline on ka Lotuste lisavarustus. Neile saab näiteks mürasummutust ning stereot ja kaht kõlarit! Peamiselt ring rajasõiduks mõeldud sportauto puhul on see aga üsna loogiline.