Whatcar?-i proovisõit | Tagasihoidlikkusse rüütatud rõõmurõkatus ehk BMW X3 M40i


Whatcar?-i proovisõit | Tagasihoidlikkusse rüütatud rõõmurõkatus ehk BMW X3 M40i
Foto: Whatcar.ee

Eelkäijast 55 kg kergem kolmanda põlvkonna auto (mudelikoodiga G01) teeb kõike mõlemast eellasest paremini ning tunneb viipe- ja häälkäsklusi.
Tippmudeli mootoriruumist leiate ühe turbokompressoriga kolmeliitrise R6 võimsusega 265 kW/360 hj, mis kiirendab auto „sajani” vähem kui viie sekundiga.

Vahendab Whatcar?

Baashind Eestis 66 250 eurot, baasmudelil 41 350 € (tagaveoline X3 sDrive18d). NB: loos ära toodud hindade juures on aluseks märtsikuust kehtima hakkav uus hinnakiri.

Ma pole näinud ühtegi sprinterit, kes jookseks karkudel kiiremini kui ilma nendeta, kuid ilmselt on see siiski võimalik, sest miks muidu varustatakse järjest enam linnamaastureid mootoritega, mille jõunumbrite taustal on omaaegsed plakatikangelased kui sulnid peresõidukid? Ilmselt polnud „Baieri mootorivabrikul“ enne sajandivahetust esimest „iks-viite“ turule tuues õrna aimugi, millise džinni nad valla päästavad, mille tõestuseks on kasvõi ettevõtte tänane mudelivalik, milles on kokku kuus (!) linnamaasturit ja millele on aasta lõpus veelgi lisa tulemas.

Kuid kuna esimene SAV (Sports Activity Vehicle) X5 oli algusest peale üsna suur (ja hakkas alates teisest põlvkonnast ka kõigis suundades välja venima), tuli BMW-l peagi turule tuua ka väiksem X3, mida linnamaasturi ihaleja võis vähemalt üritada suruda sõiduauto mõõtude järgi valminud garaaži.

Loe edasi Whatcar?-i lehelt.

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare