WhatCar?-i proovisõit: Citroën C3 Aircross püüab taastada endist hiilgust

 (5)
WhatCar?-i proovisõit: Citroën C3 Aircross püüab taastada endist hiilgust
Foto: Citroen

Linnamaasturile sarnanev sõiduk on oma suuruse kohta ootamatult ruumikas, võimaldades lühema kasvu korral kanda sõites kasvõi torukübarat. Isikupärast sõidukit aitavad koostada kaheksa värvitooni, kolm kontrastses toonis katust, neli värviaktsentide paketti ja viis polsterdust.

Vahendab WhatCar?

Auto baashind on 13 900 eurot (PureTech 82 Live, loos olevad hinnad on antud 2018. aasta märtsi seisuga).

Ennevanasti oli Citroënil edumeelse autotootja maine, kelle sõidukid olid tuntud nii mugava sõidu kui ka ekstravagantse kujunduse poolest, mis rühkis oma ajast kaugel eespool. Võtke või 1934. aastal esitletud Citroën Traction Avant (7CV), esimene masstootmisse paisatud sõiduauto, millel oli lisaks sõltumatule vedrustusele ette näidata kandekere, hüdraulilised pidurid ja ruumi säästev esiveoline platvorm. Veel enne teist maailmasõda sai sellest mudelist ka pahade poiste lemmik, sest tänu õnnestunud vedrustusele ja konkurentidest kergemale kerele oli selle liikuriga iseäranis hõlbus mundrikandjate eest vehkat teha.

Citroën ihkab sääraseid aegu tagasi tuua ja seepärast on uutest mudelitest välja roogitud igasugune sportlikkus. Selle kaubamärgi kandjad peavad olema tuntud sõidumugavuse poolest, mida toetavad läbimõeldud funktsionaalsus ja ulakas kujundus, mis pakub ostjatele suurt valikut isikupärase sõiduki koostamisel. Heaks näiteks ongi uustulnukast C3 Aircross, mille kaheksat välisvärvi, kolme kontrastses toonis katust ja nelja nn värvipaketti annab omavahel kokku panna ÜHEKSAKÜMNES erinevas kombinatsioonis!

Loe pikemalt WhatCar?-i lehelt.

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare