40-aastane mees on ise endine Formula Ford sarja sõitja ning veetis viimase kümnendiku oma elust vana võistlusautot Reynard 91F legaalseks igapäevaautoks muutes. Läbi raskuste sai unistus lõpuks teoks.

Laternate ja numbrimärkide külge kleepimisest ei piisanud. Näiteks tuli esimesse ja tagumisse spoilerisse ehitada sisse tugevdatud bamperid, et aerodünaamilised abimehed põrkeraudadena töötaksid. Ratastele paigutati porilauad. Kokpiti paigutati käsipidur, signaal ja tulede lülitid.

Koos tänavasõiduks vajaliku garniiriga kaalub vormel nüüd 525 kg ehk üle 100 kg enam. Vana mootor arendas aga vaid 130 hj. Et auto kiirendus endiselt viie sekundi alla jääks ning tippkiirus ikka 250 km/h kanti küündiks, võeti uueks jõuallikaks vana Opel Calibra 204 hj neljasilindriline.