Auto pagasiruumi suurus on 460 liitrit, mida on võimalik tagumiste istmete allaklappimise teel suurendada 1365 liitrini. Kerevärve on valikus 12. Kõigi nende puhul pakub Audi kolme disainivõimalust auto esi- ja tagaosa ning küljekarpide värvilahenduseks – must (standardvarustuses), kontrastvärv või samas toonis auto kerega. Lisaks kujundavad Audi Q3 väljanägemist kaks välispaketti – sportlik S line ja efektne off-road välispakett ja kuni 19-tollised veljed. Kliirens on masinal 17 cm.

Mootorivalikus on neli jõuallikat – kaks bensiinimootorit ja kaks diiselmootorit. Kõik mootorid on 2-liitrise töömahuga. 2.0TFSI bensiinimootorid arendavad 125kW / 170 hj ja 155 kW / 211 hj. Võimsam bensiinimootor kiirendab Audi Q3 paigaltstardist 100km/h 6,9 sekundiga. Lõppkiirus on 230km/h. 2.0TDI on alguses saadaval 130 kW / 177 hj versioonina. 103 kW / 140 hj versioon tuleb valikusse lähitulevikus.

Mõlema TFSI mootori ja võimsama TDI versiooniga kaasneb quattro nelikvedu. 103kW TDI versioon hakkab tootmisliinilt tulema esiveolisena ja ainult manuaalkäigukastiga. 130kW / 177 hj TDI mootor ja 155kW / 211 hj TFSI mootor varustatakse 7-käigulise S tronic käigukastiga.

S tronic käigukasti erinevus ja eelis manuaalse käiguvahetuse ning tiptronic automaatkasti ees on käiguvahetuse kiirus. Tänu kahele sidurile suudab S tronic käigukast vahetada käike kiiremini mistahes autojuhist, sealjuures ilma veojõudu katkestamta. Juht saab soovi korral käike ka käsitsi vahetadaja seda nii käigukangi kui roolisambal asuvate käiguvahetuslabade abil. Lisaks paremale dünaamikale tagab S tronic ka väiksema kütusekulu.

Audi Q3 tuleb müügile 2011.a suvel. Auto baashinnaks Saksamaal saab olema 29 900 eurot.

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena