B-segmendi uustulija on Kia peadisainer Peter Schreyeri sõnul sportlik, elegantne ja selle disain tekitab isegi seistes liikumise ja voolavuse efekti. Salongis vaatab vastu kvaliteet, mida tüüpiliselt seostatakse suuremate ja kallimate mudelitega.

“Kärpimine ja säästlikkus muutuvad igal pool aina trendikamaks ja nii atraktiivne B-segmendi auto nagu uus Rio - oma juhile orienteeritud sõitjateruumi ja heade varustustasemetega - aitab ka kliendil väga mugavalt suurema auto säästlikuma vastu vahetada. Uus Rio on järgmine samm Kia disainirevolutsioonis ja me progroosime, et sellest tuleb veel populaarsem mudel kui praegu müügil olev mudel,” kommenteeris Soon-Nam Lee, Kia Motors Corporationi välisturunduse juht.

Uus Kia Rio teeb oma debüüdi Genfi autonäitusel 1. märtsil 2011. Praegu müügil olev Rio oli ettevõttes aastal 2010 väljaspool Koread läbimüügilt kolmas auto, müüdi üle 205 000 auto.

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!