Selle uue neljaukselise sedaani, viieukselise luukpära, Sports Tourer universaali ja jõulise GTC kupeega on Astra menukite seeria nüüd valmis.

Opeli tegevjuht, Karl-Friedrich Stracke: “Uus Opel Astra seeria on hoogsalt alustanud. Oleme laiendanud oma mudelivalikut ning ühtlasi pakume väga tõhusaid mootoreid ning uuenduslikke abitehnoloogiaid. Disaini on veelgi enam ajakohastatud ja stiliseeritud. Selles mõttes pakume kõige emotsionaalsemat Saksa tehnoloogiat tiheda konkurentsiga kompaktklassi segmendis.”

Seda väidet toetavad uued kaasaegsed mootorid, mis hetkel ning tuleva kuue kuu jooksul kasvatavad juba praegugi mitmekesist Astra võimsusspektrit. Juba praegu tellitav uus Astra OPC lubab oma 2,0-liitrise töömahuga otsesissepritsega turboülelaadimisega mootoriga väga nauditavat sõitu. 206 kW/280 hj võimsuse ja 400 Nm maksimaalse pöördemomendiga Astra OPC on kõige võimsam ja ühtlasi kõige kiirem Astra: võimsa kupee maksimaalkiirus on 250 km/h ja sõiduk jõuab nullist kiiruseni 100 km/h vaid 6,0 sekundiga.

Kiireima diislimootoriga Astrat saab tellida sel sügisel: uus 2,0 BiTurbo CDTI mootor on võimsusega 143 kW/195 hj ja 400 Nm pöördemomendiga, mis on juba varasemast kasutusel Insignia mudelil, kuid nüüd on keerukas järjestikune BiTurbo mootori tehnoloogia esmakordselt saadaval ka masstoodetavas kompaktklassi segmendis. Astra 5-ukselise variandi, Sports Toureri ja GTC mootor, mille toiteallikaks on kaks koos töötavat turbolaadurit, pakub suurepärast sooritust koos madala kütusekuluga. Nende kolme erinevad kered pakuvad kompaktautode segmendis enneolematut valikut ülivõimsate diiselmootoritega mudelite vahel.

Opel teatab ka juba olemasolevas 103 kW/140 hj võimsusega 1,5 liitrises turbolaaduriga bensiinimootoris tehtud muudatustest. See mootor on nüüd varustatud ülelaadimisfunktsiooniga, mis annab sõiduki olemasolevale 200 Nm pöördemomendile ajutiselt 10% juurde, st 220 Nm, mis on näiteks möödasõidul väga kasulik.