Uuenenud Nissan GT-R: Godzilla sai uued kihvad
Kasvatatud turborõhu, mootori juhtaju ümberprogrammeerimise jpm abil pakub too kahe turboga V6 2011. a. mudelil 523 hj, teatab Nissan. Maa külge imeb end GT-R nüüd 10 % tõhusamalt, pidurid on vastupidavamad – ühesõnaga on kõik veidikene parem ja vägevam! Lisaks on varustusnimekirja täiendatud ning salong paistab mõnes seades otse Bentley-luksuslik.
Eks Nissanil lähebki nüüd vist GT-R’iga samal viisil asjaajamine edasi kui Porschel oma sisumudeliga 911, mida tuunitakse, näpitakse ja sätitakse siit-sealt juba aastakümneid, et asja ikka paremaks lihvida. Teinekord, mõistagi, ka asja väheke ära rikkudes, kuna tegijal juhtub mõndagi.
Valikus on tavaline Nissan GT-R ja vürtsikam SpecV, ent tulevast aastast ka versioonid Club Track ning – Egoist! Esimene on mõeldud puhtalt ringrajapäevade ning sportautojuhikoolituse tarbeks, teine aga neile, kel oluline iga väiksemgi silmapaistev detail ning süda tuksub luksuse rütmis.
Kuidas ühe Nissan GT-R'iga õigupoolest sõita on? Vaata videost Eestis ringi rullivat eksemplari!
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!