TOP 10 kõige kohutavamat Jaapani autot
Toyota Verossa meenutab eestvaates samavõrra kummalist Lancia Thesist ning selle nimi kõlab ka veidi itaaliapäraselt. Verossa oli 2001. a. Toyota plaan muuta oma autode disaini emotsionaalsemaks. Kahtlemata on sel autol näkku üks emotsioon kirjutatud, ent milline? Kahetsus?
Suzuki X-90 jagab sageli saatust Pontiac Aztecikga, figureerides alatase planeedi pelutavaimate autode seas. X-90 on maastur, kupee, avaauto ja mis kõik veel. Eelkõige aga äärmiselt väike ja kitsas. Võibolla oleks see auto tänaseni au sees, mitte siin AutoExpressi koostatud TOPis, kui see vähegi edukaks müügiartikliks oleks osutunud.
Nissan Cedric 2000 GL on kentsaka nimega ning iseloomutu kujustusega auto aastast 1972. Sõita olevat sellega suisa ohtlik. Nissan Autech Stelvio Zagato on äärmiselt kõlava pealkirjaga kupee 1980ndaist, ent ka selle nime võib vabalt kohe peast pühkida. Kui teile just see kummaline esivõrevunts või need esitiibadest välja punsuvad küljepeeglid tõesti imponeerivad.
Galeriid kõikidest nimetatud autodest näed SIIN!
Mitsuoka Nuoera üritab segada kalalõhnalise kokteili vetikate maailmast ning Rolls-Royce’ist. Omamoodi on see Honda Accordil põhinev masin ehk ka hästi välja kukkunud, ent Mitsuokal on tegelikult palju paremaid näiteid samal teemal.
Mitsubishi Pajero Junior Flying Pug on suurepärane näide Jaapani stiilis autode ülemäärasest liignimetulvast. Mida see kõik peaks tähendama ja sõiduki kohta rääkima? Retro võtmes esiotsaga tavaline Pajero on nagu Londoni takso, mis mõeldud maastikule.
Mitsubishi Debonair AMG on võimas näide autoalasest kitšist. See sai nii kummaline ja eripäraselt perversne, et Jaapanis on taoliste sõidukite omanikud kogunenud suisa klubidesse. Mazda Bongo Friendee ei kõla samuti paremini, Ford müüs sama mikrobussi Freda nime all. Samuti läbikukkumine...
Honda Logo – kõlav ja meeldejääv nimi niivõrd mannetu välimusega igavale autokesele. Milleks küll vaest kolmeukselist nii uhke embleemiga mõnitada? Daihatsu Atrai Wagon kannab kõhu all vaid 660-kuubikulist kolmesilindrilist põrisevat mootoripõnni, mis pidi koos turbolaadijaga olema võimeline ka nelikveolise bussikese liigutamiseks.
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!