21.10.2009, 16:17
Tokyos näidati uuendatud, 2011. a. Nissan GT-R’i
FOTO:
2010/2011 mudeliaasta digisuperauto Nissan GT-R ehk Godzilla väga palju ei muutunud, ent need väikesed nipid ja trikid, mis selle kallal tehti, on siiski olulised. Uus navigatsioonisüsteem ja teistsugune tagadifuusor on alles algus.
Parema juhitavuse ja mugavuse tasakaalu nimel keerasid Nissani insenerid enda sõnul GT-R'i vedrustust veidi jäigemaks. Seniste Bridgestone'ide asemel kannab GT-R SpecV seades nüüd Dunlopeid. Oluliselt olevat aga parandatud mootori vahetut reageerimist keskmistel ja madalatel pööretel. Eks taolise sõiduki arendamine tähendabki pigem pidevat ümberprogrammeerimist kui suurte visuaalset tükkide vahetamist.