Kampaania eesmärk on juhtida Subaru omanike tähelepanu vajadusele suhtuda väärilise tähelepanuga oma masina tehnilisse korrasolekusse.

Kuu jooksul tehakse klientide autodele tasuta diagnistika, ülevaatus ja ka väiksem remont liiklusohutuse seisukohalt tähtsate seadmete ja sõlmede korrastamiseks. Selleks on autoomanikul vaja ainult sõita lähimasse diilerikeskusesse.

Selleks, et ameeriklaste huvi kampaania vastu veelgi tõsta, on firma välja pannud ka väikesed preemiad.

Inetrnetiserveri What’s New andmetel kuulub kompanii Subaru of America Jaapani korporatsioonile Fuji Heavy Industries Ltd ja selle 588 diilerikeskust tegelevad Subaru autode müügi ning tehnohooldusega.

Viimase kaheksa aastaga on firma kahekordistanud autode müügi ja kolmekordistanud kasumi. Firmale on antud kõige arenenuma autokompanii tiitel.