Ajakirja CAR andmeil loobutakse 3,2 V6 mootorist, mis käitab näiteks tipmist Eost. Õigemini mitte ei loobuta, vaid seda lihtsalt ei võetagi kasutusse. Võimsaim Scirocco saab kapoti alla Audi S3 ninas kuulsust kogunud 2.0 turbomootori, mis arendab korralikud 265 hj.

Kujunduse osas on karta, et Scirocco R20T võtab elemente üle hiljuti Nürnburgringil reklaamitud Scirocco GT24 ringrajaautost. Massiivset tagaspoilerit, õhuvõtuavasid kapotis ja agressiivset esiseelikut siiski vast üle ei võeta.

Sajani jõuab S3 mootoriga R20T kindlasti vähem kui kuue sekundiga ja tippkiiruseks ei saa ka näidata vähemat kui 250 km/h. Kindlasti on kasutusel ka VW aktiivne vedrustus ning Scirocco niigi „kallistavad“ istmed muutuvad vast veelgi sportlikumat sõitu toetavaiks.

Müüki peaks R20T minema välismaal juba alates jaanuarist, hinnasildil kusagil 25.000.- naelsterlingi kanti jääv küsimus. R20T on tänuväärne modifikatsioon, muutes Scirocco positiivsemaks ja mõttekamaks ka nende silmis, kes sellest ehk samaväärsete sõiduomadustega Golf GTI foonil seni aru saanud pole.