Ameerika Ühendriikide presidendi ametiauto Cadillac One, millest Forte hiljaaegu põhjalikult kirjutas, on luksuslik, vägev ja turvaline sõiduk. Vene inseneride töölaual valmiv luksuslimusiin Aurus (täpne mudelinimi Лимузин ЕМП-412311) saab tulevikunägemuses olema vähemalt sama hea auto presidendile, kui mitte parem. Kui ehitada Vene Föderatsiooni presidendile autot, siis suurejooneliselt!
aurus

Ajakirjandusse lekitatud andmete põhjal saab vene Aurus muuhulgas komposiitmaterjalidest katuse. Mitmekihilise komposiidi kasutuselevõtt annab mitmeid eeliseid.

Näiteks pole vaja osta kalleid presse, mis oleksid lehtterasest valmistatava katuse puhul hädavajalikud, kuid samas end imepisikeste tootmismahtude puhul ennast kunagi ära ei tasu. Teras on autotööstuses peagi eilne päev, komposiitmaterjalid, kihtplastid ja süsinikkiud on juba autotööstust üle võtmas.

INNOVATSIOON JA KOKKUHOID KORRAGA

Mõistagi ei tohi segamini ajada ülitugevat komposiiti, mis peab kaitsma juhi väärtuslikku pead auto ümberpaiskumise korral, tavalise plastikuga.

Viimast kasutatakse hoopis kaalu- ja materjalisäästu eesmärgil märkamatult näiteks rahvaautode esimeste poritiibade valmistamisel. Selles pole midagi erilist – juba nõukogude aja lõpul valmistati kooperatiivides klaasplastist poritiibu, kui metallist valmistatuid saada polnud.
Loe edasi siit