• Oluliselt kvaliteetsem interjöör
• Endiselt jäigavõitu vedrustus
• Hind alates 19 990 eurost

Nii aga on lood Subaru XV-ga, mille kontseptversiooni näidati märtsikuisel Genfi autonäitusel. Tõsi, meie maile pole uut seeriamudelit ilmselt enne 2018. aastat oodata, aga vähemalt esmapilgul tundub näitusel esitletu küllalt realistlikuna.

Väljast praktiliselt muutusteta

Mõningate mööndustega on Subaru XV Jaapani tootja jaoks üsna uus mudel – esmaesitlus toimus 2011. a. sügisesel Frankfurdi autonäitusel. Mööndus seisneb siinkohal asjaolus, et sisuliselt oli tutvustatud masina puhul tegemist kõrgemaks tõstetud Impreza’ga, mitte päris uue mudeliga. Tõsi, meie turul oli asi küll vastupidi: esmalt jõudis müügile XV, alles seejärel tema "madalamaks lastud" versioon Impreza.

Loo kangelaseks olev värskendatud versioon kannab nagu maskeerimisülikonnana eelkäija “rõivaid” ja erineb tollest väljastpoolt vaid õige vähe. Silm märkab eelkõige veidi teistsuguseid tagatulesid, uuenenud on veljedisain ja valikusse lisandus 2 uut värvitooni, nende hulgas ka testiauto erksat tooni sinine. Tootja sõnul olevat tagasiside klientidelt auto välisdisaini osas olnud sedavõrd positiivne, et suuri muudatusi ette ei võetudki.

Kallihinnalisem salong

Sõitjateruumis on lood teisiti. Kasutatud materjalid paistavad kallihinnalisemad, rooli ja keskkonsooli osas tunneb doonorina ära Outbacki, näidikuteplokk pärineb aga Levorgilt. Istmedki hiilgavad mõnusama kangaga, kasutusel on näiteks kontrastõmblused, mis salongi särtsu lisavad. Ühesõnaga tundub uuenenud XV sõitjateruum igati nägus.
Loe edasi siit