• Mootorit vaid liiter, aga liigub hämmastavalt kergelt
  • Hind alates 17 490 eurost
  • Diislit ja bensiini, automaati ja manuaali, kirssidega ja kõigile

Aga näe, räägime. Lausa nii, et mina, kes ma olen harjunud igapäevaselt ringi ajama üle kahe korra võimsama autoga, leidsin pidevalt, et kiirus on kasvanud patuselt liiga suureks. Ja kuigi Cee’d ei ole kindlasti eriti terav, vastupidi, hetketi mulle isegi tundus, et ta reageerib gaasi või rooliga mõjutamisele imeväikese… talle sobiva viivitusega, liigub suhteliselt kerge Cee’d oma mikroskoopilise turbomootori jõul siiski nii märkimisväärselt innukalt ja kergelt, et mulle jäigi sellele autole mõeldes kuklasse kumisema mõte kiiruse talumatust kergusest.

AJALUGU Kui 2006. aastal ilmavalgust näinud Cee’d on meiega juba mõnda aega olnud, siis GT Line on suhteliselt uus leiutis. Cee’d on Kia esimene Euroopas disainitud ja ehitatud auto ning on saadaval nii viieukselise luukpärana, kolmeukselise luukpärana (Pro_Cee’d) ja ka viieukselise universaalina (Cee’d SW).

Valikus on nii diisel kui bensiin ning manuaal- ja automaatkäigukast. Cee’di teise põlvkonnaga proovis Kia kätt nn hot hatchide maailmas – 2013. aastal toodeti GT-versioon Pro_Cee’dist. Tundub, et tulemus oli edukas, sest 2014. aastal valmis ka Cee’d GT. Nüüd on mudelivalik täienenud ka vahepealse variandiga – Cee’d GT Line, mis ühendab endas jooni mõlemast äärmusest.

MINU LUGU Cee’d võttis mind vastu nagu vana tuttav, keda pole mõnda aega näinud; kellega jutule saades tundub, nagu poleks pausi olnudki. Kergus, lihtsus ja iseenesestmõistetavus, millega see auto end üleval peab, oli tunda esimesest hetkest.
Loe edasi Acceleristast