Proovisõit: Alfa Romeo 4C Spyder lööb ukse konkurentide ees mürtsuga kinni

 (14)
Proovisõit: Alfa Romeo 4C Spyder lööb ukse konkurentide ees mürtsuga kinni
whatcar.ee

Alfa Romeo 4C Spyder on kaheistmeline sportauto, mis tormab kahte astet korraga võttes sinivereliste sportautode VIP-ruumi ja lööb ukse teiste kärbeskaalus konkurentide ees mürtsuga kinni. Selle auto teevad eriliseks nii tema kandmik kui ka pakutav sõidunauding, millele pole vastet ühelgi konkurendil.

Pildigalerii WhatCar?-is

• Süsinikkiudu pakitud keskmootoriga itaallane
• 100 km/h paigalt kätte vähem kui 5 sekundiga
• Baashind alates 73 990 eurost

Jah, kuigi PDK-käigukastiga varustatud Porsche 718 Boxster suudab võistelda itaallasega nii sõidurõõmu kui ka suutlikkuse osas, on alumiiniumsulameist kandmikuga sakslasel puusade ümber "päästerõngas", mis laudsileda kõhuga itaallasel puudub.

Tühjalt 940 kg kaaluv 4C Spyder kaalub võistlejast tervelt 425 kg vähem! Te võite nüüd korraks aja maha võtta ja arvutada, mitu 75-kilogrammist meest teil Porsches alati kaasas on.

Nii raju kaalusääst on saavutatud tänu sellele, et eemaldatava katusepaneeliga 4C Spyderi kandmik on valmistatud süsinikkiust - materjalist, mis tootja sõnul terasest kolm korda tugevam ja seitse korda kergem -, mis kaalub vaid 107 kg.

Seotud lood:

Kaalujälgimiskuuri on läbi teinud ka ülejäänud komponendid - näiteks tavapärasest 10% õhemad klaasid, mis annavad 15% kaalusäästu või siis plastist kerepaneelid, mis terasest analoogidest 20% kergemad.

Kaalukaotust taga ajades mindi pisiasjadeni välja, sest isegi istmete karkassid pole metallist, vaid hoopis klaasriidest, mis on armeeritud süsinikkiuga.

Ma kuulen juba oponentide nurinat, kes osutavad 931 ka kaaluva Lotus Elise Cup 250-ne suunas ja nimetavad ka 790 kg kaaluvat KTMi mudelit X-BOW R. Ent Alfa on esimesest nägusam ja selle kandmik on alumiiiniumkomposiidi asemel süsinikkiust, mis tõstab peategelase automaatselt superautode liigasse, kus õilmitsevad ees Ferrari, Lamborghini, McLaren, Pagani jne.

Loe pikemalt siit

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare