Neid sadu miljoneid peeti Saabi jaluletõusmisel veel viimaseks tilgaks eduka tuleviku karikasse. Ning nüüd pole küll enam mingit põhjust, miks EIP ei peaks laenu andma. 83 % sellest antakse riikliku garantii alusel, ülejäänud 17 % aga turuhindadega, vahendab Autocar.

Jutt sellest, et nimetatud raha läheb just vaid keskkonnasõbralikumate autode arendustööks on tegelikult sisutühi, kuna kõik maailma autotootjad tegelevad niikuinii ja paratamatult oma toodangu pideva "rohetamisega". Et raha läheb nö. hea asja hüvanguks, on lihtsalt hea mainida.

Lisaks on Rootsi Saabi edasimüüjad suutnud vahepeal kraamida kokku oma 24 miljonit dollarit, et Spykerit nende leivaisa nuumamisel abistada, vahendab New York Times Dagens Industri uudist. Spyker on ju osa raha General Motorsile ära maksnud, ent kogu summa tuleb üle anda 15. juunil.