Meenutades seda, kuidas Jeremy Clarkson ühes Top Geari osas kunagi ühe valge Vaz 2105 kahel kollasel kaevandusekalluril pooleks lasi rebida ning siis õhku lasi, otsustasid Vene Top Geari tegijad võtta sarnaselt ette midagi Briti kirevast autoajaloost. Peksukotiks sai Rover Maestro, mille pidulikuks aukuajamiseks korraldas saatetiim uhked matused.

Saate alguses vaeti Alpina B3 ja vaid veidi kallima BMW M3 enda vahelisi erinevusi ning jõuti järelduseni, et 340 hj biturbo mootoriga ning sajani vaid 4,8 sekundiga jõudev B3 on küll pehmem ja igapäevaseks kasutamiseks praktilisem, ent M3 on ikka nö. „päris“ asi.

Seejärel demonstreeriti üht nõukogude autotööstuse purunematumat sõidukit, milleks valiti välja robustne militaarveok GAZ-66. Esmalt lasti sellele tosinalt meetrilt pähe kukkuda 645 kg kaaluv pisike linnaauto OKA. Hiljem anti masin aga betoonbatooniga vehkivad kraanajuhi Vassiili kätte, kes masina kägarasse peksis, ent täielikult tappa ei suutnud. GAZ-66 lahkus ringist ikkagi omal jõul.

Kohalikest kuulsustest oli sel korral Lada Kalina roolis kitšilik maalikunstnik Nikas Safronov. Klassikalistest autodest võeti ette 1966. a. 4,7 V8 203 hj Ford Mustang, mida võrreldi uue 4,6 V6 Mustang GTga, mis resümeeriti vana legendiga võrreldes Korea seebikarbiks.