• Ruumikas ja väga mugav
• Valikus viis jõuallikat
• Hind alates 67 110 eurost

Nii saigi hiljutise uuenduse käigus teoks ka nimevahetus - ML maasturist sai GLE ja sujuvalt lisandus valikusse ka kupeemaastur.

Suurte (kupee)maasturite buumist on veel vara rääkida, esialgu käib tihedam rapsimine väiksemate kõikjalsõitjate segmendis, kuhu kupee ja SUV ristsugutisi järest lisandub. Arvata, et kui M-B GLE kupee suudab end vähemalt sama hästi tõestada kui esimene tulija, BMW X6, on proovijaid teisigi.

GLE Coupé toodi turule keset mudelipõlvkonna uuendusprotsessi. Auto põhineb neli aastat tagasi müüki jõudnud M-seeria maasturil ning koos kupeeversiooniga esitleti ka tavalist, GLE versiooni. Seega, teoreetiliselt on võimalik, et kupeeversiooni turuletoomise mõte oli M-B-l olemas juba neli aastat tagasi, aga mingil põhjusel tootmine viibis. Igal juhul on auto nüüd lõpuks ometi olemas.

Vaata mind, ma viskan sulle kinda!

Uskuge mind, tänaval ei leidu kedagi, kes GLE Coupé-le järele ei vaataks. Mingil kummalisel põhjusel paistab ta linnapildis kohe silma. Ehkki teedel liikuvad X6 -d ja X4-d peaksid olema inimesed kupeelaadse ratastel mürakatega ära harjutanud, on GLE kupees miski, mis pilku tõmbab. Inetus või ilu, selle üle võib vaidlema jäädagi.